Son Yayınlar

Tüm yayınlara kategoriler ve arşiv kısmından hızlıca erişebilirsiniz.
Bazı yayınlar içeriği sebebiyle birden fazla kategoride bulunmaktadır.

NetCad 5.1 Windows 7 32 ve 64 bit Kurulumu

14 Mayıs 2013


   Arkadaşlar aşağıda verdiğim linkten NetCad 5.1 Windows 7 32 ve 64 bit dosyasını indirip sitedeki video ve dosyadaki talimatlarla kurabilirsiniz. Ben 32 bit için olanı sorunsuz bir şekilde kurdum.
Sitede Xp ve Vista'da da sorunsuz çalıştığı belirtilmiş. Denemedim. Site sahibine teşekkür ederim.
    Fakat çok kullanılan NetMap modülü yok bilginiz olsun. Hatta bir çok modül yok. Beni ilgilendiren NetMap olduğu için sadece ona dikkat ettim. NetKamu ve NetPro da yok hatırladığım kadarıyla.
    NetMap modülünü ararken başka bir arkadaştan NetMap modülü olan NetCad kurulumunu aldım, bundan dolayı bu siteden indirdiğim NetCad'i fazla kullanmadan sildim. İlerde hata verip vermeyeceğiyle ilgili bir şey diyemem. Ayrıca bendeki kurulumu çok basit olan ve Windows 7 32 bit için olan NetCad'i de yükledim. Döküman kategorisinden ulaşabilirsiniz.

http://merhabamillet.com/netcad-5-1-indir-ve-netcad-64-bit-kurulumu/

1 yorum

  1. merhabamillet.com ana makinesinin sunucu DNS adresi bulunamadı.
    DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN

    YanıtlaSil

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "

 

Haritacının Dünyası'nda ara

Tüm yazılar bana aittir, başka bir siteden veya yayından kopyalanmamıştır. Haritacının Dünyası. Blogger tarafından desteklenmektedir.